tiistai 6. marraskuuta 2012

Keskustelu Jumalan kanssa / Neale

Neale kiittää Jumalaa siitä, että hän on saapunut tämän elämään. Ja Jumala vastaa...

 

Rakkaat olennot - olen aina ollut sydämissänne. Olen iloinen, että nyt tosiaan tunnette läsnäoloni. Olen aina ollut teidän kanssanne. En ole koskaan jättänyt teitä. Minä olen te, ja te olette minä, emmekä me koskaan eroa, emme koskaan, sillä se ei ole mahdollista.

Neale: Siitä huolimatta tunnen oloni toisinaan hirvittävän yksinäiseksi. Joskus tuntuu, että taistelen ypöyksin.

Se johtuu siitä, että olet jättänyt minut, lapseni. Olet torjunut tietoisuutesi minusta. Silloin kun olet minusta tietoinen, et ole milloinkaan yksin.

Neale: Kuinka voin pysytellä tässä tietoisuuden tilassa?

Saata tietoisuutesi toisten tietoon. Ei saarnaamalla vaan esimerkin kautta. Ole se rakkauden lähde, joka minä olen kaikkien muiden elämässä. Sen, minkä annat toisille, annat itsellesi, sillä meitä on vain yksi.

Neale: Kiitos. Niin, olet sanonut samaa ennenkin. Ole lähde. Olet sanonut, että jos haluaa kokea jotakin itse, on oltava sen lähde toisten elämässä.

Niin. Se on suuri salaisuus. Tämä on pyhä viisaus. Tee muille niin kuin haluat itsellesi tehtävän. Kaikki teidän ongelmanne, ristiriitanne, kaikki vaikeutenne elämän luomisessa rauhan ja ilon planeetallenne perustuvat siihen, että ette ymmärrä tätä yksinkertaista ohjetta ja noudata sitä.


http://www.keskustelujajumalankanssa.net/index.html




Ei kommentteja: