keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

TEKNOLOGIAHELVETTI

Näinä dramaattisina muutosaikoina planeetallanne teistä kaikista on tulossa vieläkin voimakkaampia luojia
 
John Cali:

Yhtenä päivänä viime viikolla interet-palveluni lakkasi ensimmäiseksi aamulla toimimasta. Olin turhautunut, koska minulla oli paljon töitä tehtävänä tuona päivänä.

Sitten puhelimeni lakkasi toimimasta. Olin turhautuneempi. Onneksi minulla on kännykkä, mitä en koskaan käytä. Se vain kerää pölyä. Mutta olin kiitollinen, että minulla oli se tuona päivänä.

Vietin suurimman osan aamusta puhuen internet- ja puhelinpalveluihmisille. Kukaan ei pystynyt selvittämään ongelmaa. Olin vielä turhautuneempi. Mietin ääneen, mikseivät he voineet lähettää ketään tarkistamaan asioita. Mutta he valitsivat halvimman (itselleen) vaihtoehdon - kaukodiagnosoinnin. Se ei toiminut.

Kaiken kukkuraksi nitojani hajosi. Tietysti mitätön juttu, mutta lisäsi turhautumista päivääni.

Tässä kohtaa olin toivottoman turhautunut ja minun oli vain päästävä ulos talosta. Menin puhumaan parille hyvälle ystävälle. Huomasin valittavani kurjaa palvelua, hämmentynyttä teknistä porukkaa, nitojaa jne. jne. Sanoin: "Elän teknologiahelvetissä."

Kun pääsin takaisin kotiin, käsitin, mitä olin tehnyt itselleni. En ole valittaja. Mutta olin varmasti tuona päivänä sitä!

Niinpä päätin, että tarvitsin ehdottomasti positiivisempaa perspektiiviä, vedin muutaman kerran syvään henkeä, tein lyhyen meditaation ja rentouduin - mikä minun olisi pitänyt tehdä heti alussa.

Soitin palveluntarjoajalleni uudestaan. Tällä kertaa sain jonkun, joka kahdessa minuutissa tiesi, ettei ongelmaa voinut korjata puhelimessa. Hän sanoi laittavansa jonkun tulemaan, mutta se voi viedä pari viikkoa. En voinut kuvitella kahta viikkoa ilman internetiä!

Kun jatkoimme puhumista, "sattumalta" avautui tilaisuus klo 15 tuona iltapäivänä. Upeaa! Korjausmies pääsi tänne ennen kolmea, katsoi kerran tietokonejärjestelmääni ja sanoi tarkistavansa ulkopuoliset kaapelit. Kolme minuuttia myöhemmin hän oli saanut ongelman korjattua. Hän tuli ja lähti pois viidessä minuutissa!

Vaikuttiko suuri muutos asenteessani (ja värähtelyssäni) negatiivisesta positiiviseksi? Olen vakuuttunut siitä.

Tässä on Henki.


 Henki
Olette kaikki voimakkaita olentoja, voimakkaita luojia. Tämä ei ole mitään sellaista, mitä emme olisi sanoneet teille monta kertaa aiemmin. Mutta kuten Johnin tapauksessa, tarvitsette toisinaan muistutusta. Vaikka muistutusten ei tarvitse olla niin tuskallisen turhauttavia kuin hänellä.

Silti turhautuminen palvelee tarkoitustaan, jos se muistuttaa teitä siitä, kuka oikeasti olette.

Jokainen ajattelemanne ajatus lähettää värähtelyä, mikä ulottuu valtavaan universumiin. Ajatuksenne vaikuttavat negatiivisesti tai positiivisesti koko luomakuntaan - kaikkeen mitä on. Ja tietysti ne vaikuttavat omaan elämäänne ja omiin kokemuksiinne.

John olisi voinut "niistää tämän nuppuna", kuten sanotaan, jos hän olisi vain vaihtanut perspektiiviään ja värähtelyään ongelmien alkaessa.

Huomasitteko, että heti kun hän teki tuon muutoksen, tilanne muuttui päälaelleen lähes välittömästi?

Näinä dramaattisina muutosaikoina planeetallanne teistä kaikista on tulossa vieläkin voimakkaampia luojia, joko positiivisella tai negatiivisella tavalla. Mutta ainakin te jotka olette tietoisella henkisellä polulla, voitte käyttää lisääntyvää voimaanne tarkoituksellisesti luomaan lisää sitä, mitä haluatte.

Toinen etu elämisestä näinä aikoina on, että ilmentämisestänne on tulossa nopeampaa ja nopeampaa - on se sitten sitä, mitä haluatte tai mitä ette halua. Myös välittömästä ilmentämisestä on tulossa tavallisempaa.

Taas kerran, olette kaikki voimakkaita valo-olentoja, voimakkaita luojia. Käyttäkää voimaanne viisaasti.




Henkeä kanavoinut John Cali ( www.greatwesternpublishing.org)
12.7.2011
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine



1 kommentti:

SeijaTuulikki kirjoitti...

Sharing is caring!

http://video.google.com/videoplay?docid=-8280690242799046242#

To care and share with each other, makes the whole world happy!

http://4.bp.blogspot.com/_FqFDV-L66EI/S3Vl8giyGZI/AAAAAAAAVP4/afdBaZiaO74/s400/kids_sharing.jpg

:):) :) :)