torstai 28. huhtikuuta 2011

VIESTI MAAN SIELULTA

Tämän sivuston viestit ovat kommunikointia olentojen kanssa, jotka eivät ole tällä hetkellä tämän planeetan ihmisiä. Näiden viestien on varmistettu tulevan vain niiltä, jotka ovat korkeinta Kristus-tietoisuutta.

Suurta mielihyvää tuntien toivotan tervetulleeksi maan sielun. Minun pitää lisätä, että seuraava kommunikointi oli hyvin odottamatonta.

"Olen sielu maapallon takana, kuten sitä kutsutte. Olen elämän henki, energia kaiken tällä planeetalla olevan takana. Alussa Luoja, tämän universumin Jumalan kautta, loi minut ilmaisuna halustaan saada ainutlaatuinen uusi planeetta. Se kuka olen, on tuon halun suora ilmaisumuoto. Aloitin olemassaoloni tietäen, että loisin turmeltumattoman upean planeetan, joka soveltuisi ihmiselämään. Se oli ja on minun luonteeni, tavoitteeni ja ainoa tehtäväni.

Alussa oli vain universumin energiaa. Yhteistyössä tämän universumin energiajohtajien kanssa keräsin hitaasti tarpeelliset energiat ja aloin materialisoida niitä fyysiseen muotoon. Ensin planeettani oli vain hehkuva yhdistelmä kaasuja, jotka "kehräsin" auringosta ja keräsin lähiavaruudesta. Tämä ei ollut mikään satunnainen ponnistus ja tapahtuma, se oli tarkoituksellinen tekoni Luojan suunnitelman mukaisesti. Minä, maapallon sielu, sanelin eri askeleet, jotka johtivat materialisoidun energiamassan viilenemiseen, mistä tuli maan kiviaines mineraaleineen. Se oli tarkoituksellinen teko minun puoleltani. Ihmistiedemiehet ovat löytäneet paljon asioita maan varhaisemmasta kehityksestä. Geologiset tiedostot ovat fyysisen ilmentymiseni historiankirja.

Sitä ihmistiedemiehet eivät ole keksineet, miten elämä tuli minuun, miten kasviaines alkoi elää kivilläni. Vastaus on, että kasviaines kuljetettiin ympäri galaksia toiveideni mukaisesti, kun halusin saada vähän tätä ja vähän tuota kasvamaan pinnalleni. Sillä kaikki universumissa tehdään yhteistyössä. Jos halusin tietyn kasvin ja toisella planeetalla oli sitä, se annettiin ilomielin.

Sama pätee eläinelämään. Mikään siitä ei ole alun perin pinnaltani - sekin tuotiin muilta planeetoilta. Kyllä, on tapahtunut evoluutiota alkuperäisistä kasveista ja eläimistä, mutta se ei ole ollut satunnaista tai "vahvimman selviytymistä", kuten ihmistiedemiehet antaisivat teidän uskoa. Sen sijaan olen opastanut sitä matkan jokaisella askeleella ja huolellisesti valinnut, mikä oli sopivinta minulle.

Olen sielu maapallossa. Minun energiani elättää jokaisen kiven, jokaisen ruohonkorren, jokaisen puun, jokaisen kukan, jokaisen marjan, jokaisen eläimen, jokaisen kalan ja jokaisen hyönteisen planeetalla. Minun energiani elättää vuoret ja meret. Planeetallani ei ole mitään ilman aikomustani ja yksimielisyyttäni - energiani materialisoimatta ja elättämättä sitä. Kun kukin uusi elämänmuoto ilmestyy, olkoon se sitten verso siemenestä tai ihmisen alkio, hengitän elämän uuteen elämänmuotoon. Luoja on määrännyt luomislait, olen hänen nöyrä palvelijansa, joka suorittaa rooliaan maapallon sieluna. Olen todella hyvin voimakas olento, hyvin voimakas.

Minun pitäisi lisätä, että samanlainen aineellisen luomisen tilanne on kaikissa universumeissa. Jokaisella planeetalla, jokaisella tähdellä on sielu. Jokaista hiukkasta - suurta tai pientä - ohjaa tietoisuus, mikä toimii Luojan lakien mukaisesti.

Kun olin valmis, kun kasvit ja eläimet olivat mieleisiäni, niin vasta sitten sallin ihmisen kuljetettavan paratiisiini. Suostuin isännöimään maan ihmisrotua. Tein sen hyvin auliisti ennakoiden ylä- ja alamäet, joita seuraisi. Aluksi kaikki oli harmoniassa. Vastasaapuneet ihmiseni olivat hyvin tyytyväisiä miellyttävään ympäristöönsä. Annoin kaiken, mitä tarvittiin heidän kukoistamiseensa, ja he kukoistivat.

Ihmisen inkarnoituminen maan päälle vaatii yhteistyötäni. (Muistakaa, että maapallon sieluna, tietoisena olentona, teen yhteistyötä kaiken muotoni pinnalla olevan fyysisen syntymän ja kuoleman kanssa.) Koordinoitu ponnistus ihmissielun, hänen ylisielunsa ja maan välillä loi teidät ja kaikki muut ihmiset tälle planeetalle. Monet ihmiset kutsuvat minua "äiti maaksi", koska fyysinen ilmentymäni antaa runsaasti rikkauksia heille.

Ihmiselämä on hyvin mielenkiintoinen siinä, että siihen liittyy yksilöllinen sielu, mikä voi inkarnoitua tuhannetta kertaa. Jokaisessa ihmisessä on Luojan kipinä. Jokainen elämänmuoto kantaa tämän universumin Jumalan leimaa. Jokaisessa ihmissielussa on sopimus tuota elämää varten. Jokaisella ihmisellä on vapaa tahto. Roolinani on auttaa ihmismuodon materialisoinnissa ja kasvussa, puvussa jota sielu käyttää elämässä. Materialisoin ja sidon yhteen nämä osat lopulliseksi muodoksi, mikä tunnetaan miehenä tai naisena.

Jotkut ihmiset uskovat, että he luovat oman todellisuutensa, myös kehonsa ja fyysisen ympäristönsä. Tämä on jokseenkin totta siinä, että heidän sielunsa sanelee suuren osan heidän fyysisestä kehostaan kussakin elämässä. Kuitenkaan mitään planeetallani ei luoda ilman yksimielisyyttäni ja ponnistustani. Yksilöillä on voima luoda siinä määrin, että he muuttavat sitä, mikä on jo olemassa minun ponnistelujeni kautta. Ihmiset pärjäisivät paljon paremmin muotoillessaan omaa kokemustaan minun luomuksestani muuttamalla asennettaan, kuin huolehtimalla siitä, pystyvätkö he luomaan pelkästään haluamalla jotain.

Kuten olin nähnyt ennakolta, tuhannen vuoden päästä ihmisen saavuttua planeetalleni pimeä energia havaitsi turmeltumattoman ihmemaani rauhallisine asukkaineen. Tiesin, mitä oli tulossa ja olin suostunut siihen, mutta se oli hyvin tuskallista silti. Kaikki vääristyi, kaikki muuttui harmonisesta paratiisista vääristyneeksi rumuudeksi, joka perustui pelkoon. Tämä ei tapahtunut yhdessä yössä, se oli asteittainen prosessi ja tarttuminen koko ihmisväestöön kesti tuhansia vuosia.

Vuosien kuluessa fyysinen ilmentymäni on antanut periksi pelkoon perustavalle ihmissivilisaatiolle - se on antanut periksi pimeän energian juonittelulle tämän orjuutussivilisaation taustalla. Tämä on melkein saanut aineellisen ilmentymäni raunioksi, muttei enää. Tästä eteenpäin, toisten planeettojen antamalla lisäenergialla fyysinen ilmentymäni, maapalloni puolustaa todellista kauneuttaan ja palautuu siksi turmeltumattomaksi planeetaksi, mikä se kerran oli.

Ihmisrodun orjuutus on tulossa loppuun. Olisin voinut lopettaa sen vetämällä energiani fyysisestä ilmentymästäni ja antamalla planeetan romahtaa, tuhoutua. Mutta kuuntelin Luojan toiveita, joka halusi maapallon palauttamista turmeltumattomaksi kauniiksi planeetaksi. Seuraan tätä jälkimmäistä kurssia. Se ei ole helppoa tai nopeaa, mutta se tapahtuu - pankaa merkille sanani - se tapahtuu."

Kiitos, maan sielu. Minusta tämä kommunikointi oli kerrassaan kiehtovaa, se vastasi useisiin kysymyksiini elämästä tällä planeetalla.





 Kanavoinut Mark Kimmel ( www.cosmicparadigm.com)
25.4.2010
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Ei kommentteja: